Kokybiškos AdWords paslaugos

reklama internete

Reklama internete turi būti efektyvi. Jei ji neveikia, arba neatneša siektų rezultatų, reiškia pasirinkta reklama buvo ne itin kokybiška. Google Adwords reklama taip pat gali būti nekokybiška. Jei kampanijas kuria žmonės, kurie tai daro retai, nesidomi paskutinėmis reklamos tendencijomis.

Kodėl būtina Adwords reklamą užsakyti pas profesionalus?

Priežasčių tikrai yra ne viena.

  1. Efektyvesnis darbas. Kai per dieną reikia suruošti ir paleisti 20-30 reklaminių kampanijų, vienos kampanijos paleidimo trukmė turi būti labai nedidelė. Įsivaizduokite, kiek savo brangaus laiko sugaišta įmonės vadovas, pats paleidinėdamas reklaminę kampaniją iš karto po pirmojo prisijungimo…
  2. Naujausios Google AdWords tendencijos. Google nuolatos keičia savo reklamos platformų išvaizdą ir funkcijas. Jei prieš pora metų leidote reklaminę kampaniją, greičiausiai dabar sąsajos neatpažinsite – viskas pasikeitė drastiškai. AdWords specialistai turi nuolatos sekti Google naujienas, kad efektyviai galėtų dirbti.
  3. Reklaminio teksto kūrimas. Kas parašys tekstus jūsų reklamos kampanijai? Ar žinote, kiek turi būti simbolių su tarpais, kad Google reklamos neišdraskytų? Deja, reklaminiai tekstai yra viena iš tų priežasčių, dėl kurios stringa šimtai projektų kiekvieną dieną. Nesinorėtų, kad jūsiškis būtų 101…
  4. Ataskaitų analizė. Kai kampanija baigiasi, reikia apibendrinti rezultatus ir pasimokyti iš savo veiksmų ir klaidų. Kampaniją analizuoti galima tik turint tam tikrų žinių. Naujai reklamoje pradėję žmonės paprastai tokių sugebėjimų neturi.
  5. Kampanijų planavimas. Kai reikia paleisti vieną kampaniją, daug sugebėjimų iš tiesų nereikia. Google Adwords sukurtas taip, kad net septynmetis gali paleisti savo kampaniją. Bet kai jų yra 20 ar net 100, reikalingas profesionalas, kuris visa tai suvaldytų.

Kokios tos kokybiškos AdWords paslaugos?

Kokybiškos AdWords paslaugos yra tokios, kur klientui rūpi tik rezultatai ir priežastys dėl kurių reklama pasisekė, ar ne. Visą kitą darbą atlieka profesionalai – analizuoja, planuoja, sukuria, vykdo ir dar kartą analizuoja ir pateikia ataskaitą suprantama kalba. Tada užsakovui būna daugiau mažiau aišku, kas buvo daroma ir kaip atsiskaityti prieš vadovybę už investicijas.

Kokybiška paslauga yra ir tada, kai gaunamas konkretus rezultatas, kuris viršijo prognozes. Pavyzdžiui, į puslapį atėjo daugiau lankytojų, nei planuota, o pardavimai padidėjo keliais procentais daugiau, nei buvo planuota, nors ir ne garantuota.