Prabangių vyriškų laikrodžių reklamos – tai bent įspūdingos!

laikrodis

Reklama – įdomus reiškinys. Kartais erzinantis, bet vis vien įdomus. O prabangūs vyriški laikrodžiai reklamuojami taip, kad kvapą užgniaužia. Siužetas ir visi efektai kuriami veikiausiai ne savaitę ir ne dvi. Rezultatas neįtikėtinas. Ar tai būtų plakato tipo reklama, ar filmukas, savo tikslą kūrėjai pasiekia.

Prikausto dėmesį

Prabangių vyriškų laikrodžių reklamos gali būti įvairios, bet svarbu, kad jos prikaustytų dėmesį. Kai kurios priverčia ne tik suklusti, bet ir pamąstyti. Beje, sudėtingi laikrodžiai, sukurti lyg meno šedevrai, dažnai reklamuojami nebandant paveikti auditorijos tokiomis frazėmis kaip „įsigykite kuo greičiau“, mat gamintojai ir taip žino, kad nuostabūs aksesuarai bus įvertinti ir perkami. Siekiama sukurti solidų įvaizdį, perteikti išskirtinę atmosferą ir apskritai suteikti daugiau žinių, padaryti produktą ir prekės ženklą įsimenamą.

Vidus ir išorė

Tiesa, nei šimtą, nei du šimtus kainuojantis laikrodis nėra prabangos prekė. Suprantama, jeigu palygintume su vidutiniu darbo užmokesčiu, kai kada tokios kainos atrodo nemažos. Tačiau laikrodžių rinkoje daug išskirtinumo. Čia prabanga reiškia gerokai aukštesnį kainų lygį, tikrai ne dviejų ar trijų šimtų kategoriją. Dažniausiai būna ir taip, kad prabangos „įpučia“ sudėtingas mechanizmas. Bet vien mechaninė dalis neduotų teigiamo rezultato, jei ne dizainas. Iš peties plušantys dizaineriai sukuria nuostabų apipavidalinimą. O kai mechaninė ir dizaino dalys puikiai dera, džiaugiasi tiek gamintojai, tiek pirkėjai.

Reklamose perteikiama…

Prabangūs vyriški laikrodžiai – ne šiaip produktai, ne šiaip aksesuarai. Tai kur kas daugiau. Segėti gerą laikrodį yra malonu, o derinant prie dailios aprangos vaizdas apskritai nuostabus. Kaip tikriausiai supratote, reklamose bandoma atskleisti tą nuostabumą.

Tačiau prabangūs vyriški laikrodžiai – ne tik reklamos objektas. Kiekvienas iš mūsų žinome bent vieną garsų vardą, susijusį su išskirtine prabanga. Net ir be reklamų aišku, kad tai – etalonas. Kita vertus, trumpi filmukai ar kito žanro priminimai sukuria daugiau intrigos, primena, kad pasaulyje yra štai tokių ar kitokių šedevrų.

Geras produktas ir puikus siužetas neprastai dera. Dera ir gražus laikrodis prie tvarkingos aprangos! Ir ne tik tada, kai laikrodžio kaina siekia tūkstančius! Nors, aišku, tūkstančiais įkainoti aksesuarai – itin aukštas lygis ir prabanga, kuria norisi gėrėtis.