Vienkartinė pakuotė: jei įmanoma, rinkis tik ekologišką!

puodelis

Daugeliui iš mūsų rytas ne rytas, jei šis nėra pradedamas nuo puodelio garuojančios kavos. Aišku, tik retas gali leisti sau prabangą eilinės darbo dienos rytą ramiai išgerti šio aromatingo gėrimo. Dažniausiai iš ryto yra per daug veiklos (dušas, pusryčiai, vaikai, makiažas ir kita – pagal individualią kiekvieno situaciją) šiam ritualui, o atsikelti pusvalandžiu anksčiau pasiryžta retas: miegas – irgi malonumas! Natūralu, jog šiandien skubame kone visi, tad paslaugų teikėjai, reaguodami į situaciją, siūlo patrauklią išeitį – kava išsinešimui. Kavą, kurios rūšį galima pasirinkti pagal skonį ar to ryto nuotaiką, su malonumu išgeriama, o vienkartinė pakuotė, tai yra puodelis, tiesiog…išmetamas. Ar pagalvojote, kokią įtaką toks, iš pažiūros nekaltas ritualas, gali turėti aplinkos taršai – vienai opiausių šio amžiaus problemų?

Jei naudojama vienkartinė pakuotė, rekomenduojama, jog ši būtų pagaminta iš ekologiškų, greičiau suyrančių medžiagų. Lyginant su kitais variantais, tai – gana sveikintina alternatyva plastikui. Aišku, norėdami sumažinti taršą, turime nebijoti bei atrasti laiko pasiteirauti, ar toje vietoje, kur įprastai perkama rytinė kava, yra naudojama būtent ekologiška viekartinė pakuotė.

Žmonių sąmoningumas, kalbant apie taršą, pamažu auga. Tai – iš tiesų džiuginanti tendencija. Supratingi žmonės galvoja ne tik apie save, savo artimuosius, bet ir visus aplinkinius: juk pasaulį ir sudarome mes – žmonės. Kaip minėtas sąmoningumas pasireiškia praktiškai? Kalbant apie jau minėtą kavą, atsiranda vis daugia šios mėgėjų, kurie, užuot naudoję vienkartines pakuotes, renkasi daugkartinius indus ar puodelius (šie, beje, šiandien gali būti labai stilingo dizaino!). Kitiems toks elgesys, kaip bebūtų gaila, atrodo sukeliantis per daug vargo. Tokiu atveju svarbų vaidmenį atlieka verslininkų iniciatyva, kurie nusprendžia savo produkciją pardavinėti ekologiškoje pakuotėje, kurios kaina, aišku, yra didesnė nei įprastos.

Besikeičiantis požiūris į aplinkosaugos idėjas tiek verslininkų, tiek klientų tarpe suteikia viltį, jog aplinkos puoselėjimo idėjos taps kievieno mūsų kasdienybe bei įsipareigojimu prieš save be ateinančią kartą, kuri nusipelnė gyventi gražiame ir švariame pasaulyje.